zaterdag 7 juli 2012

Good things come in pairs

De uitdaging van Elke Kaart een Feestje is deze keer helemaal iets voor mij. Het is een schets met als optie 'schoenen'. En aangezien ik een echte Shoe-a-holic ben...


Dit is hem geworden, wit met mijn favoriete kleur paars. Het plaatje is een
digi stamp van Gayle Bond for Scrapbook Sisters. Ik heb de schoenen bewerkt met wit glitterpoeder, de binnenkant en de zolen zijn zacht aagezet met chalks.
Met deze kaart doe ik mee aan Uitdaging 122 van Elke Kaart een Feestje!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!
    Gezellig dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, die grote schoenen, leuk gedaan.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige leuke en elegante kaart en hele mooie details, Susan.
    Bedankt dat je meedoet met de EKEF uitdaging.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen