donderdag 31 mei 2012

Canvas

Ik had nog een print van een oude foto van mijn vader met zijn ouders en broers op het strand (eind jaren 20).
Daar wou ik iets leuks mee doen ... ik heb er een shadowbox canvas mee gemaakt.


Het canvas heb ik beplakt met een print van de zee en vanuit het midden naar buiten toe ingeknipt. Toen met gesso ingesmeerd en de geknipte delen opgerold. Verder heb ik het canvas met distress inkt gewerkt en wat zee- en krab-gerelateerde dingen erop geplakt.


Foto erachter en klaar .... die krijgt een mooi plaatsje in de woonkamer! Met dit canvas doe ik mee aan challenge 29 van het Scr@p-Cards Challenge Blog, daar is het thema: Alles mag.



Mi Cas es su Cas organiseert een mooie Give-away, bij 200 volgers wordt er een pakketje Inkadinkado stempels verloot.




3 opmerkingen:

  1. WAAW, echt heel gaaf gemaakt. Ik vind het jammer dat ik de foto maar heel klein krijg. Wat een prachtige details die ik graag eens heel goed zou willen bekijken, waanzinnig! Leuk dat je mee doet met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit zeg!
    Gezellig dat je meedoet met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende canvas Susan, een mooi herinnering zo, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen