zaterdag 21 april 2012

Gift Box

Mijn lege medicijn doosjes gooide ik altijd weg ... totdat ik een helder idee kreeg: voortaan maak ik er iets leuks van.

Usually I throw my empty medicin boxes in the waste bin ... from now on I'll upcycle them.


Dit doosje heb ik beplakt met stropapier en versierd met een zelfgemaakte bloem, zelfklevend kant van de Trekpleister, een swirl en takje van Marianne Design.
De bloem heb ik gemaakt van vijf paper flowers. Deze nat gemaakt en propjes van gemaakt. Na het drogen heb ik ze voorzichtig wat uitgevouwen en in elkaar geplakt, wat glitters over gestrooid en ingespoten met vernis.

I covered this one with strawpaper and decorated it with a handmade flower, adhesive lace, a swirl and branch from Marianne Design.
I've made the flower out of five paper flowers. I've sprayed them with water and rumpled them. After drying I gently unfolted them and glued together, sparkled them and sprayed with varnish.

Met dit doosje doe ik mee aan:
With this box I join:

Elke kaart een feestje! - Uitdaging 111 'Maak zelf je bloemen'
Crafting for all Seasons Challenge Blog - Challenge #25 'Anything but a Card'

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig pakketje heb je gemaakt, met een súper bloem, heel mooi!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is great thanks for joining us at CFAS xx Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt.
    Prachtige kaart
    Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.

    Groetjes,
    Peggy Dt-Ekef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke idee, Susan!
    En ook super mooi bloem!
    Bedankt dat je meedoet bij EKEF.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bloem.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ok ... well .. you just have to show me how you made that flower! its stunning!!!!!!!!!!!

    Thankyou so much for sharing this gorgeous project with us over at CFAS. xoxox Carly

    BeantwoordenVerwijderen