vrijdag 6 april 2012

Fijne Paasdagen


Deze kaart heb ik gesneden uit wit cardstok. Het designpapier is van MD Pretty Papers Bloc Flower Power en van Return to Sender (verkrijgbaar bij de Hema). Ik ben helemaal weg van de spulletjes van RtS, en je steunt er ook nog een goede zaak mee....
Ik heb de kaart voor een oom en tante gemaakt, en aangezien die nog steeds trouwfoto's van ons tegoed hadden, heb ik die aan de binnenzijde ingestoken en wat versiersels aangebracht.


Met deze kaart doe ik mee aan
AnmaCreatief - Challenge 7 Voorjaar

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kleurtjes en wat super gedaan met de foto's. Een geweldig idee zo!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt hoor. Bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en schitterende creatie!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen