zaterdag 14 januari 2012

Uit de oude doos

Ik ben met van alles bezig, maar heb nog niets helemaal af. Op mijn pc vond ik nog wat creaties van een jaar of 2 geleden, dus bij deze:

 Een acrylverf portret van Nina Hagen.

 De stervende zwaan uit het Zwanenmeer in keramiek.

 Een Amsterdamse gracht in acryl.

 Voor mijn trouwdag (24-03-2011) heb ik de jurk zelf ontworpen en in elkaar genaaid. Het is een 3-delig exemplaar, bestaande uit een crème-kleurige satijnen top en bolero en een bruine rok. De bolero is twee-zijdig te dragen, de binnenkant is bruin. Ik twijfelde of ik die crème of bruin zou maken en zo kon ik tot op het laatste moment nog kiezen. De rok bestaat uit 3 lagen: voering, tule en satijnen bovenrok.
Voor in mijn haar had ik een diadeem versierd met dezelfde bloemen als in de corsages van mijn bruidegom en de gasten. Er zijn heel wat uren werk in gaan zitten en ik ben nog steeds erg trots op het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten